Marketingcongres voor studenten
Donderdag 9/11/2006 zijn we met 2 & 3 marketing op stap geweest naar Brussel. Hier vond het 18e marketingcongres, georganiseerd door de Stichting Marketing plaats.
Het thema dit jaar van het marketingcongres was Brand Activation. Wat men hieronder verstaat is het activeren van een merk bij de klant. De uitdaging daarin was in dialoog te treden met de consument, waarvoor een heleboel media ter beschikking staan.
Op het programma stond onder andere N’lil, Electrabel, Inbev, Unilever, MINI, Duval Guillaume Dialog.
website congres: www.360marketing.be
website stichting marketing: www.stichtingmarketing.be
Het thema dit jaar van het marketingcongres was Brand Activation. Wat men hieronder verstaat is het activeren van een merk bij de klant. De uitdaging daarin was in dialoog te treden met de consument, waarvoor een heleboel media ter beschikking staan.
Op het programma stond onder andere N’lil, Electrabel, Inbev, Unilever, MINI, Duval Guillaume Dialog.
website congres: www.360marketing.be
website stichting marketing: www.stichtingmarketing.be
1 Comments:
Lindsy Meeuwes
Overzichtelijk en zeer nette blog! Ook je verslagen zitten boordevol nuttige informatie voor de lesstof!
Zet mijn blog als link ook op jouw blog en kom snel eens een kijkje nemen!
http://blocencomm.blogspot.com
Mvg Lindsy
By Studenten Marketing, at 8:56 AM
Post a Comment
<< Home